TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Ägandebegär

Publicerad 2013-04-15 21:31:17 i Allmänt

Är de nåt jag stör mig på så äre min förbannade svartsjuka!
Har ingen anledning till å va de men ändå så är ja de.
Tragiskt att man kan bli så skadad av en ända kille å att de sen sitter i resten av live verkar juh ännu mer normalt!
Händer de så händer de, men de e juh nåt man få ta tag i då.
Just nu vill ja bara kunna uppskatta de jag har men de verkar juh inte gå så bra!
I vilketfall så har ja vare hemma hela dan för Hugo ha feber å ja blir hemma imorrn oxå då han verkar ska ha mer feber...
Ha iaf tagit mig på byn idag me drängen för å häls på hos Nenne. Va dit å drack kaffe å surre lite sen komme vi hem me nya stövlar å lite kläder! Toppen-nice att man ha såna snälla vänner! =D
Å Hugo blev då så glad över att få träffa Ängla en stund oxå så ikväll ha han vare riktigt snäll.
Ha även försökt koppla ur ringklockan då jag höll på dö när Pierre ringde på ikväll! Men får inte loss själva skyddet så får nog försöka imorrn igen. Hade vela göra nånting värt imorrn eftersom ja liks ska va hemma men orkar faktiskt inte ta tag i städningen....
Kanske ska plugga till provet nästa vecka men får se hur de blir. Kan juh inte mer än få F på kursen... Men de vill vi inte heller! Plugga får de bli å kanske ta sig en promenad me drängen i vagnen upp på Tur&retur =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela