TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Barnsjukdomar

Publicerad 2013-04-18 00:09:10 i Allmänt

Ja nog äre bra roligt alltid! Först äre feber å sen när den är borta å man tänker att ja nu, nu kan vi fara på dagis/skolan igen! Nä då jävlar börjar grabben å hosta så pass mycke att han spyr ist!!
Å Dåligt förberädd så de finns ingen hostmedicin eller nåt här hemma :( Dock ville han inte ens ha välling utan de räckte med att han fick kräkas lite sen somnade han så fint i min säng, dock med vattenflaskan :)
Jag för min del sover på golvet så ja slipper vakna av att han kanske kräks på mig, skulle va hemskt otrevligt juh..
Men men, ingen skola imorrn heller å de känns som att jag verkligen missar jävligt mycke nu när ja e borta =(
Ska iaf ringa Lasse imorrn å diskutera Hugos tillstånd å se vad jag har missat.
Men känns som att han kommer va lagomt jäkla disträ då han verkar tro de är en dans på rosor att ha barn å leva ensam!
Jaja, lite sömn + mitt humör, jag kan nog få han att ändra tänk =)
 
Ska försöka mig på att sova en liten stund nu iaf så ja inte e allt för trött nästa gång Hugo vaknar, för vakna lär han göra..
 
Du e så mycke finare när du är frisk å glad mammas prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela