TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Lastbil Vs personbil

Publicerad 2013-04-24 22:41:44 i Allmänt

Efter min första övningskörning med lastbil kan jag säga som så att jag skulle lätt kunna arbeta heltid som lastbilschaufför! Störst på vägen å mycke lättare än å köra bil!
Å klarade dessutom samhällsprovet idag så de känns kanon de oxå :)
Iövrigt bli jag hemma imorrn då jag inte orkar med min mage å mitt humör.
Känner inte för å va glad bara för att andra ska tro de. Nu strejkar min mage å då vill jag bara vara hemma å tycka synd om mig själv. Leva med de här varenda jävla dag utan att nån gång bryta ihop går inte. Så imorrn blire till att va hemma å kanske fara ut till syrran en sväng, hämta ut körkortet skull man ha gjort oxå men de hinns.
Städa är behövligt oxå för den delen så kanske kan ta tag i de när jag ändå ska vara hemma.
Ser om orken knackar på dörrn å säg att de ska göras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela