TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

jkoöbfjkbfgj

Publicerad 2013-02-07 14:26:32 i Allmänt

Jag har så hemskt svårt för att få till en bra rubrik som samtidigt på nåt vis ska relatera till inlägget så därför blir det bara massa koliox!
Har iaf packat klart nu, tror jag. Vet inte om jag tar me för mycke eller för lite kläder jämt!
Oftast blir det för mycke då jag har massa ombyten till både mig och Hugo hos pappa men lika bra att ta med ifall att =)
Det ända som är kvar nu är att klippa klorna på lillpiga å hämta barnstolen i mammas bil sen är jag klar att fara!
Synd bara att pappa jobbar till halv 4 så jag måste vänta tills minst halv 5 innan jag får fara hem :( Tänk direkt på minuten gå över till farfar när jag komma upp eftersom det är snart 2 månader sen man träffade honom :s Lagomt dåligt samvete över att man inte farit upp tidigare men så blir det ibland..
Ska juh iaf få träffa honom i 4 dagar nu så då blir det lite bättre :)
Å min lilla älskling som jag har saknat så mycke ska jag mysa HELa kvällen med om han vill de :p
Oftast brukar han vilja de för han är juh min lilla bäbis :*
Nej nej nu blir det att ta katten å göra henne klar sen lunka iväg å göra resten =)
 
Hon är såå fin min lilla tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela