TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Mörker

Publicerad 2013-02-04 19:05:48 i Allmänt

Ja nu är allt ett stort jävla mörker igen.. Kan säga som så att jag skulle vilja backa tiden å få denhär helgen ogjord!
Jag lär mig då aldrig vad jag vill... :/ Men så är de! Gjort är gjort å de blev fel men verkar juh inte kunna rätta till det heller.
Å som salt på såret så är det sista dagen med Jörgen imorrn! Å nu när jag äntligen hade börjat ha kul i hans sällskap... Nu får jag lov att åka med nån annan å de vill jag inte! Funderar på att prata med Martin om jag inte får åka morgon turen med han ist. Fast kliva upp kl 5 på morgonen är inte nåt jag igentligen vill, men hellre de än att åka med nån tråkig person som inte säger ett skit!
Aja dagens bekymmer är juh inte morgondagens bekymmer. Om man inte väljer att ta med sig dom d.v.s...
Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på film och hoppas på att jag somnar!!! Usch å fy vad jag skämmes över mig själv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela