TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Så rätt men ändå fel?

Publicerad 2013-02-07 20:35:53 i

väldigt många gånger har jag sagt att nu ska jag inte dricka mer! Men hur ska jag kunna lägga nåt åt sidan som hjälpt mig att glömma morgondagens bekymmer så många ggr? En eller tio det spelar ingen roll, känns ändå lugnare. Och varför det aldrig ska gå bra för mig förstår jag inte! Kan inte jag oxå få göra fel ibland men ändå få en andra chans? Nä verkar som att vissa människor bara anser att jag ska finnas där för dom men dom kan lämna mig så fort jag behöver dom.. Väldigt tråkigt då de är väldigt sällan jag faktist släpper nån in på livet. Men förhoppningsvis så lärde jag mig nåt av dehär. Jag släpper aldrig nån in på livet igen och tänker då inte bli kär på ett bra jävla tag!!

Rock on! Tänker plåga stackars Rickard sista veckan nu med min musik :P Tur han är så söt så han inte kan bli sur på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela