TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Dagens sanning

Publicerad 2013-01-11 23:17:21 i Allmänt

Jag ÄR kär och jag vågar stå för det denhär gången! Och dessutom, man känner sig som en helt ny människa då man har fått göra en TT ;) Haha inte många som komma fatta den skull ja tro :p
Haft en riktig myskväll som började med att jag, mamma, Nattha och Hugge drog å käka pizza vilket va himla gott och riktigt uppskattat av Hugo då han åt mest av oss alla 4 tror jag :)
Sen drog vi en liten busragg på byn bara för att vara riktigt fräna! ( Fast vi är nog väldigt fräna i vanliga fall )
Efter de så va de tänkt att ja å Hugge skulle gå upp å hämta en tutte för att sen gå hem till mamma men då jag stod i dörrn så komme det oväntat besök :o
Helt oväntat men väldigt uppskattat! Ha fått mysa ända sen kl 8 ikväll till för typ en kvart sen då han va tvungen att fara för att skjutsen skulle åka hem...
Kan inte klaga iaf då man fick 3 hela timmar med gopojken :D Uppöveröronenlycklig!!

Men nu är jag väldigt trött efter en massa mysande å busande på skolan idag så nu kryper jag ner i sängen och hoppas på att morgondagen blir lika trevlig :) :)
Mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela