TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Hoppsan!

Publicerad 2013-01-07 14:16:35 i Allmänt

Ja jag ha ju faktiskt tänkt skriva flera gånger under lovet men har bara inte haft tid! Eller ork.
Har vare i Raja och i Borga å då har jag helst vela vara social med familjen =)
Sen så skulle jag hålla denhär bloggen positiv och glad och det är inte så lätt för vet ni vad!
Jag är inte positiv och glad jämt. Kan hända att jag är det på riktigt 1 timme om dagen men då ids jag inte sitta å blogga utan då ligger jag hellre i sängen å filosoferar på allt bra man kan göra med sitt liv men som aldrig kommer att hända. Drömmar är bra att ha så länge dom inte är för stora =)
 
Nu inväntar jag min syster som jag tror skulle komma förbi på kaffe eller så va de teé eller så skulle hon inte komma förbi alls? Nä jag vet faktiskt inte, fick inte nå vettigt svar så.
Men har hon inte kommit på en halv timme så då far jag iaf upp på byn å handlar mat som det är stor brist på i dethär huset efter typ 3 veckor borta! Dock är jag sämst på handla, oftast blir det så att jag handlar så jag klarar mig till nästa dag å då måste jag juh handla igen :s Därför är det bra att ha med sig sin syster för hon vet vad man kan behöva handla för att klara sig i en hel vecka eller längre =)
Fast soppa på en spik är inte heller dåligt ;)
 
 
 
SLUTADE DESSUTOM ATT SNUSA DEN 3/1 SÅ DEN NI!! känner mig riktigt duktig som har klarat mig i 4 hela dagar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela