TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Haha?

Publicerad 2013-03-22 23:40:24 i Allmänt

Jag vet inte vad som är bästa kommentaren idag?????
Jag; Börje tycker du jag är tjock?
Börje; hmm.... Vi tare där sen!
LOL!!!
Eller!!
Jag; Ha du träffat mig på sista tiden? Ja är ganska barnslig själv ;)
Tony; Haha, nä de e ju som längesedan jag träffade dig, ska jag vara helt ärlig så gillade jag ju inte dig riktigt :p
 
Ja iaf, varenda kommentar har då inte varit positiv :p Vad ska jag ta de som?
Är det svårt att vara snäll med mig eller är jag bara ful som preson?
 
Dags för ett jäkligt bra citat isf!!!!
"Skönheten ligger i betraktarens ögon"
Imorrn hoppas jag isf att alla super mig snygg :P Haha vill inte höra något sådant imorrn ;p
 
JAG TYCKER DÅ IAF ATT JAG ÄR JÄKLIGT SNYGG DÅ JA SMINKAR Å KLÄR UPP MIG! =)
 
Och domhär skorna får stanna hemma imorrn... Tar mina Pick-klackar (som ja kallar dom) Ist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela