TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Vart jag mig i...

Publicerad 2013-03-22 20:28:22 i Allmänt

.. rummet vänder!!!
Förstår inte hur jag gör, men jämt när jag städar så blir bara dubbelt så mycke kaos som innan!
Tycker att alla grejer jag har passar kanonbra tillsammans på ett å samma ställe å sen har jag plockat runt dom grejerna så det är bara fel! Nu är det likadant. Fått undan EN grej men ersatt den med typ 5 nya grejer *Suck*
Kanske måste gå skola i dedär med hur man städar rätt, nog skulle de iaf behövas vissa ggr.
------
Börjar se bättre ut men ändå inte bra :p Har fått undan all ren tvätt från sovrummet nu iaf, nu äre bara smutstvätten kvar. Sen Tv;rummet som ska röjas upp och sen tro jag allt de grövsta är gjort.
Har dessutom pratat med Fader min och han hade en hel del att förtälja....
Skönt å veta att han är orolig för min skull iaf, kanske lite överdrivet mycke men ändå =)
Hoppas iaf på att de är rätt som vi sagt denhär gången. Vi vill verkligen inte ha en idiot till i våra liv!
Så håll dig i ditt län så håller vi oss här. Har juh funkat bra hittills så varför inte fortsätta med de?
 
Nu ska jag iaf måla naglarna på Hugo sen göra manikyr på mig själv å raka benen!
Känner att det blir en riktigt feminin kväll men jag väger upp det men en öl till :) Bara för att jag fick :p
 
Hugo drog några snygga fjortis-poser oxå ;) Haha de är konstigt vad man kan lära sig av å sitta vid YouTube ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela