TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Aktivitetsdag

Publicerad 2013-04-10 21:54:36 i Allmänt

Haft en bra dag ute i solen idag me alla 1or och 3or! Haft massa olika aktiviteter som bl.a traktorkörning å sånt =)
Har gärna fler sånahär dagar om vädret är lika bra ^^
Sen gjorde jag mina första egna tur me Mell idag! Å i Carolas räcer ;)
Roligt som tusan å slippa en lärare som sitt brevi helt tyst. Å nu had ja juh tillåme nån som växla åt mig ibland ;p
Tog dock inte nå kort typ idag :( Synd de me tanke på vädret, människorna å aktiviteterna!
 
"Sätt aldrig ett fruntimmer bakom ratten!"
Ehh jag säger, SÄTT ALDRIG EN NEGER BAKOM RATTEN!!!
Ska väl va fan att dom inte ens kan hålla sig på vägen då den nästan e rak ?!?!?! Äh alla fick sig ett gott skratt å negern skämtes nog ganska bra över sin dikeskörning!
 
 
Åkte lastbil me gubben idag oxå! =) Riktigt roligt men ack så läskigt :s Till nästa gång vet ja då att han håll sig på vägen ;)
Puss på du min älskade fittunge! <3
 
Å nu ska jag mysa ner mig i sängen efter jag har hittat katten. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela