TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Bältros eller bara jobbiga utslag?

Publicerad 2013-03-26 22:14:50 i Allmänt

Ja frågan är juh den! Bältros verkar juh inte allt för farligt eftersom man kan få medicin mot de.
Men äre bara vanliga utslag så hatar jag mitt liv! Dom kliar, svider å blöder/varar!
Tänkte va smart å tvätta såre med lite tvättsprit för å få de rent, liksom då borde de bli bättre.
Men ikket, de blev juh fan 7 resor värre! Nu kliar det som fan å dessutom sve de nånting så djuriskt medans jag tvättade så ja trodde ja skulle avlida!! :o
Aja sjukan imorrn å kik va de är =) Har iaf haft en bra dag trotts allt. Fått veta att jag har ny uppkörning efter påsklovet så då borde ja juh kirra körkortet! Sen vare ute å ragga med några pojkar i 3an varje rast typ å nästan snurrat rakt in i en annan bil å nästan tagit en trapp, en lycktstolpe och några snödrivor :)
Roligt som tusan va de när man märkte att man klarade sig helskinnad å att ingen utanför blev skadad =)
 
Men nu ska jag sova å hoppas på att utslagen ha försvunnit till imorrn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela