TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Jag är bäre bäst!

Publicerad 2013-04-09 21:54:18 i Allmänt

Ja idag har jag verkligen lyckats! Är så stolt över mig själv faktiskt :)
Lyckades för första gången köra i diket så jag behövde hjälp upp! :p
Va inte lite nere i diket heller, hela släpet bestämde sig för att parkera där!
Haha kan bara säga som så att jag äger! Va inte planerat eller så men trodde de skulle gå bättre då jag typ bara hann runt hörnet från förra dikeskörningen. Men 1 utav 2 är då inte dåligt heller med ett långt jävla ekipage :)
Har dessutom haft gubben här som ha suttit å vare gullig med mig medans min mage totalt gick i strejk å skulle jävlas! Med andra ord, jag låg i sängen å grät medans Jim fick byta lastbilsfilm på YouTube hela tiden.
De är kärlek de ;) Man mår nästan lite bättre av att lyssna på lite V8-ljud.
V8-ljud, lite mys å få höra hur uppskattad man är, ja inte fick ja de sämst inte :D
Fick dessutom rökt fläsk av gubben! De ä inte fel de heller :)
 
Höll på glömma, får börja övningsköra me lastbil nu oxå!!! =D
Alltså, B-körkort - CHECK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela