TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

I wanna grow old with you

Publicerad 2013-04-23 21:36:08 i Allmänt

        I wanna make you smile whenever you´re sad
 
 
Jaha, ikväll gick de juh bajsdåligt att plugga då gubben va förbi! Lite sur på de då ja ha provet imorrn å känner att jag ingenting kan. Få sätta mig i T-ce på lunchen å plugga å hoppas att allt fastnar!
Gjorde dessutom namnam-mat idag :D PyttiPanna med grädde å hot thai sause! Gott som tusan blev de å Hugo höll me mig på den :}
Hade tänkt va rolig å lägga ut kort på alla nya kläder ja köpte i Umeå men blev allt för lat, och dessutom e magen min stora ovän igen! Ska iaf iväg på sjukan imorrn bitti å kolla upp den lite snabbt för å se om dom kanske kan klämma sig till vad felet är :p Dock lite jobbigt att måsta betala pengar för att nån ska trycka på min mage, men what to do?!
Hämta körkortet skull man ha gjort oxå, får hinnas imorrn oxå eller på Torsdag =)
 
Nu ska jag då krypa ner i sängen å sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela