TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Bloggtorka!

Publicerad 2013-04-04 11:04:51 i Allmänt

Japp är väldigt dålig på att skriva nu, och de beror på att jag varken har lust eller ork till de.
Har inget intressant att dela med mig av å kan inte ljuga ihop nåt heller tyvärr.
Ända intressanta som igentligen har hänt är att jag har haft besök av alla pojkar samt en tjej från Stockholm och en annan tjej från Trosa. Hade fullt hus igår till kl halv 1 inatt typ.
Roligt att ha besök då dom sköter sig och tar hänsyn till att pojken sover :)
Får se om halva gänget kommer ikväll oxå om inte annat så skulle dom flesta komma hit på lördag å "mysdricka" då jag ändå är barnledig. :)
Nu ska jag dricka mer kaffe å hjälpa Hugo att skura då han mest verkar doppa moppen sen dra ut allt vatten på golvet.... Nu har jag snart en sjö i lägenheten ist för en sandlåda :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela