TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Skotta snö

Publicerad 2012-12-20 23:55:23 i

Ja det ända vettiga jag har gjort idag är å skottat bort all snö från växlarna å ur gravarna! Kan inte komma på att jag gjort nåt annat som har så stor betydelse men tiden sprang ifrån mig ändå :s
Klev upp imorse, lämna drängen på dagis, satte mig i bussen i hopp om att jag skulle åka till Vilhelmina men ikket! Jag blev tvungen att kliva av i Meselefors bara för att pappa va tvungen å ta över i Dorotea..
Gick dock bra, sen blev det att åka till Villis efter 11 nån gång. Gjorde en massa ärenden där sen komme syster å Felix på kaffe så då passa jag på att åka hem med dom =)
Sen va jag juh tvungen att fira att mamma ha tagit julledigt så blev nån öl nere hos henne :)
Sen skulle jag vara duktigt å slå in alla julklappar ikväll hade jag tänkt men blev bara 2 å dessutom jäligt dåligt inslagna :s Men vad gör det om 100år? :p
Nu har jag iaf ätit midda å jag tror att jag har packat allt ja behöver inför jul/nyår så nu äre bara räkningarna kvar sen blire sängen så jag är pigg inför sista dagen innan jullovet! =D
Känner att det kommer bli ganska skönt med lov trots att jag kommer sakna min gogubbe här i Dorotea men det är sånt man får lära sig leva med ;)
Nä ta itu med betalninga så man få kryp te kojs nan gang! Hadé :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela