TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Aaaaasum dag!

Publicerad 2013-02-25 22:23:26 i Allmänt

Klarade 2 faser idag och slutprovet på lastbil så nu är förhoppningsvis all teori klar för dethär året! =D
Bara att ge sig på kartkunskapen så man kanske blir klar med den oxå innan skolan slutar!
Har haft en av många bra dagar idag. Solen sken och alla omkring mig va på bra humör :)
Verkligen skönt med sånhär dagar då allt bara flyter på! Fanny å ja va ute å ragga lite med Ida på lunchen sen for vi på nån jävligt konstig teaterföreställning som jag då inte förstod mig på :o Människorna som gjorde den va nog höga medans för jag hade då aldrig skämt ut mig sådär frivilligt :p
Sen slutade vi dock typ 10 över 2, alltså precis då min tidiga buss går hem! Missade den så jag, Johan och Adam gick på bussan för att chilla. Blev dock less på att chilla med dom så jag gick ut till Oskar och Jens ist =)
Snacka lite skit och framförallt en jäkla massa snusk med dom va mycke roligare!
Sen har jag suttit hos mamma sen jag kom hem å drucke kaffe å surre lite med lillebror å henne. Inte alltför ofta man gör de juh ;)
Å nu har jag precis duschat och betala alla jäkla räkningar som har ramlat ner i brevlådan, skönt att få de bortgjort i början av veckan redan! =D
Nu äre bara packningen kvar inför lovet för på Fredag drar jag Hugo och Rebecka upp till Borgafjäll! =D =D =D
Skönt som tusan med en helvecka uppe hos pappa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela