TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Inte alla vägar har återvändsgränder!

Publicerad 2013-02-18 21:09:25 i Allmänt

Dagen har bestått utav skola, raggar tur med lillebror och hårfärgning!
Kort och gott tänker inte utveckla det mer än så :)
Dock tyckte jag faktist de va väldigt roligt att ligga ute på raggen me brorsan då vi va fränast på byn! D.v.s vi va helt själv och vi lyssnade på disneyklassiker xD Haha älskar att brorsan tyckte de va den ultimata musiken, men han hade vela haft lugna favoriter ist som han och Olsson hade ragga runt i ström me.
Å då menar jag ragga! Högsta volym på stereon tydligen å runterna nere. Kan tro att de va många brudar i ström som önska dom fick åka me dom colla grabbzen ;)
Nä min bror är söt han!
Min söta pojke i sängen är oxå söt! Han vakna till å sa att han hade sett en drake och att han va snorig sen somnade han om :p Haha ja vad han tänkte på vet jag inte men de va gulligt sagt iaf =)
Nu ska jag flytta honom till hans rum sen vänta på att Beckis ringer så ja kan få gå å sova nån gång!! xC
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela