TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Morgonpromenad

Publicerad 2013-02-20 13:05:25 i Allmänt

Är juh hemma idag pga att jag ska till barnmorskan så jag passade på att ta en sparktur efter att jag hade lämnat Hugo på dagis. Va dock väldigt kallt men uppiggande =) Fick juh dessutom kaffe då jag komme fram till Mattias.
Har varit hos honom och druckit en massa jäkla kaffe ända tills nu :s Han kollade igenom min telefon och uppdaterade och rensade men den blev ändå inge bättre! Så efter en timmes tjafs så beställde vi en ny till mig =)
Så förhoppningsvis kommer det en splitter ny telefon till mig i slutet av veckan! =D
Hugos helikoter kom dessutom idag så vi va å hämtade ut den på Ica innan Mattias skulle på jobbet.
Tror inte den kommer vara hel tills i helgen då vi ska till honom men det får vi juh se :p
Nu ska jag bara sitta å dryga tills klockan blir typ kvart i 2 så jag kan börja dra mig ner mot sjukan.
Äta lunch skulle jag oxå gjort för den delen, så jag tro jag får roa mig med de.
Hoppas alla får en fortsatt bra dag!!! :)
 

Kommentarer

Postat av: Fannyyyyy!

Publicerad 2013-02-27 15:33:31

VAFAN! hahahhaah :)

Svar: Haha du hade juh lagt ut bild på ja så ja gjorde bara igen :P
tinaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela