TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Nya fonen!

Publicerad 2013-02-21 21:54:22 i Allmänt

Japp min nya telefon kom redan idag vilket är lite konstigt (?)
Vi beställde den juh liksom igår runt 11 å den kom hit till Dorotea idag runt samma tid :o Äre nån ny slags express leverans dom har börjat med eller är det helt enkelt bara ett jävligt bra företag?! Måste kolla upp vart VI beställde den. Haha tycker om att räkna in mig själv i saker som jag knappt haft nåt å göra med xD Eller jo, jag bestämde vilken telefon det skulle va å vilken färg det skulle bli :) Dock hade jag vela ha rosa men de va slut då =(
Ändå väldigt glad! Å Hugge komma bli jätteglad då han upptäcker att han har en helikopter uppe hos Mattias som han kan leka med :) Kan bli lite bråka om vem som ska leka med den men jag hoppas pojkarna kan samsas om den så gott det går.
Dessutom så har min kväll varit lite upp&ner!
Hade jätteroligt med lillebror ikväll på raggen men självklart ska pappa ringa å va jättesur på MIG för att jag inte sa att han inte fick köra bilen, SUCK! Hur ska jag komma ihåg nåt sånt igentligen?
Sen ramla torktumlaren isär när jag skulle plocka i och ur den ikväll. Nä då tänkte jag; Nu lagar jag denhär sen får det vara! Jag kan lika gärna hänga upp tvätten inne!
Sagt och gjort, så nu hänger det blöta kläder överallt i min lägenhet då inte ens hälften fick plats på torkställningen :p
Lycklig över mitt ringa arbete tänkte jag beskåda det oxå men då fick min mage panik å skrek att jag tusan inte skulle stå upp nå mer! Lite tårar å en stor längtan efter mamma sen gav den med sig lite.
Dock kommer det saker ur min kropp som jag vet inte ska vara där!
Blod här men inte där! Röda märken på konstiga ställen, å en jäkla önskan om att bara lägga mig ner å försvinna in i mig själv. Alltså äta upp mig själv å sen spy upp mig bara för att få det att försvinna!
Nä min kropp är inte min vän idag. Jag är glad som tusan över allt idag men min kropp är ledsen å vill verkligen visa de :o Konstigt hur kroppens anatomi fungerar. Men en sak vet jag! Med en jäkla massa vatten kan man kissa bort bacillurerna å så en disneyfilm på de så bli bärä bulla!
Först en pratstund med min söta lilla gubbe sen sängen :)
Hoppas alla haft en bra dag idag!
 
SKADEGLÄDJE ÄR DEN ÄNDA SANNA GLÄDJEN!!! Kom ihåg de ;p
 
 
Bjuder på en snyggbild på dom snyggaste! Å fränste! :D

Kommentarer

Postat av: Mumfy

Publicerad 2013-02-22 00:00:38

Meen åhh, fanns ju bara några dörrar nedanför- bara å hört av sig!!!

Svar: Nej för du hade sällskap! Kan juh inte störa dig då begrip du väl!!
tinaisaksson.blogg.se

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-02-27 15:32:05

Du passar i rött läppstift! Som fan :)

Svar: Tack du! :)
tinaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela