TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Första praktikdagen

Publicerad 2013-01-29 20:51:30 i Allmänt

Kan inte påstå att jag lärde mig så mycke men hade roligare nu än på förra praktiken!
Har även bara gjort illa mig typ 5 ggr idag vilket jag tyckte va bra för Jörgen gissade tydligen på att jag skulle ha gjort illa mig fler gånger :p Då lyckas man bra!
Ha åkt runt runt runt idag igentligen bara. Dorotea en stund på morgonen sen Hoting, Tåsjön och Norråker.
Lagomt roligt då man håller på somna mellan platserna :p Imorrn hade jag tänkt jag skulle sova en stund då vi ska ända upp till Borgafjäll! Tror inte de gör nåt eftersom jag bara sitter tyst för det mesta, ja då jag inte klagar på att jag har gjort illa mig vill säga eller att jag är nervös :p
Dock så va Jögge lika duktig på att klaga då han fick in en sticka i sitt finger då vi lasta i Hoting ;p
De är typ vad jag har hunnit gjort idag, a sen va vi ut till däck-Bengt å drack kaffe å bytte däck på lastbilen me =)
 
Såg även en fin gammal Amazon som jag skulle vilja ha ;) Tro ja stod ute å kolla på den i en kvart bara för att den va så fin! Å att den sen bodde i Norråker gjorde mig juh lite fundersam ;p
Såhär ser det ut när 3 gubbar byter däck :p de skulle vara 4 men en gick för att kaffet va mer intressant :P
 
 
Tanka fick jag oxå lära mig, på håll eftersom jag skulle röka :P Dock tog det typ iaf minst 8 minuter att tanka så jag hann va med på slutet =) 270 liter tyckte han att lastbilen skulle få :)
 
De är allt jag har dokumenterat idag.
Blir väl mer imorrn kanske om jag hinner upp med telefonen vid nåt intressant ögonblick =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela