TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Ibland så...

Publicerad 2013-01-30 22:36:15 i Allmänt

Har hänt en del saker idag men inte hunnit/orkat ta kort på de så blev alltså inga bilder idag.
Har förövrigt inte gjort nå speciellt ikväll mer än att ha suttit hos mamma i nå timma.
Hade mer än gärna umgåtts med hjärtat mitt men han kunde juh inte :( Ska dock va väldigt egoistisk å säga som så att jag tyckte han kunde ha varit hos mig! Men så är det ibland, andra saker måste få gå före....
Imorrn blir det kortdag då vi bara ska bort till Norråker å tillbaks. Skönt då slutar man senast 3 så de finns massa tid till att bara fundera på nästa dag.
Nä usch å fy nu är jag nog less på mig själv så nu ska jag sova å där med punkt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela