TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

When you say nothing at all

Publicerad 2013-01-24 20:38:09 i Allmänt

Senaste tiden har jag varit hemskt glad över det mesta känns det som!
Hade en toppendag på skolan dag förutom att jag fick underkänt på naturprovet och att jag haft ont i magen hela dan. Men det är sånt som händer. Får bara ta om tag helt enkelt :)
Dock en sak som jag blir lite småsur på mig själv över är att jag inte har fixat nån praktik plats än för dom 3 kommande veckorna! Förstår inte hur jag har tänkt då jag visste om när det va... Aja jag ska försöka lösa de på bästa sätt. Synd att alla jag ringer åt inte har nog med körning eller inte ens vill svara! Är nog bara för att det är jag som ringer tro ja :p
Har även haft syster som mat-sällskap idag :D Hon gjorde stuvade mackaronisar åt mig som jag va så sugen på!
Å dessutom va de roligare att ha nån att äta med som omväxling :)
Sen efter maten gick vi ner till mamma å drack kaffe då gubben hade kommit.
Surre på ganska bra innan pojken blev för trött å alla skulle hem. Allmänt trevlig kväll =)
 
Sen efter de har jag suttit å läst igenom gamla inlägg på andra bloggen, å jag kan säga som så att jag va ganska effektiv som bloggare då jag bara spydde galla över allt som hände.
Sen att jag inte va nå positiv i tänket då hade nog sina förklaringar..
Å därför har jag bestämt att för å få några viktiga personer i mitt liv å förstå varför jag kanske känner som jag gör ibland, så ska dom få lösen ordet till den.
Till och börja med blir det min mamma å syster som alltid finns nära till hands och som har fått genomleva mina värsta år! Sen är det lättare som utomstående ( Lever alltså inte med min ångest ) att komma med bra åsikter om hur man kan förändra sig :)
De va allt jag hade på hjärtat så nu ska jag försöka plugga till provet imorrn! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela