TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

130313

Publicerad 2013-03-13 20:16:46 i Allmänt

Idag fyller min kära "lilla" syster 22 år! Grattis till dig =)
Ha varit ute på vika en stund hos henne å Flexxen å drucke kaffe och fått smörgåstårta! Gottis :)
 
 
Har dessutom varit hemma hela dagen då jag sovit dåligt inatt. Magen har varit min ovän då den bestämde sig för att göra väldans ont!! Men runt halv 1 idag så gick det över. Har dock inte gjort nåt mer än att ligga framför tv,n med Hugo å kollat på barnprogram =) Lagomt chill dag, Hugo har inte ens skrikit eller grinat en ända gång så har haft toppenhumör.
Imorrn blire till å spring upp på Hästsko med pojken innan man ska till barnmorskan :/
Lite jobbigt men jag är lovad kaffe då ja komma upp dit iaf. Sen är jag inte så taggad inför att måsta ligga med benen i vädre inför en människa jag int känn :s
Sånt man få stå ut med men.
Har iaf diskat å städat lite sen ja kom hem från siz så nu ser det lite bättre ut här hemma =) Får fortsätta imorrn, kolla om det finns nå lediga tider så man kan få tvätta upp lite kläder som inte ska användas längre och sånt =)

Nog om de! Nu s ka ja kast pojken i säng sen ta en långdusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela