TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Bilkörning?

Publicerad 2013-04-11 21:57:37 i Allmänt

Kom på att nog fan är mina lärare bra dumma som ger mig körkortet redan!
Jag har juh fan inte fått lära mig att köra Subaru! Usch å fy för mammas bil..
For å hämta gubben nu på kvällskvisten å klart som fan får ja motorstopp direkt vid Myway...
Ja, de va väl Hugos fel som ville kolla på skotrar men att ja inte kan koncentrera mig nog mycke så att de blir stopp är mitt eget fel! Efter alla mina fel å misstag så tog ja mig då både till och från Ullsjöberg, lyckades tillåme parkera ganska så bra. Men nu börjar jag gruva mig inför imorrn då ja ska låna biljäveln till Vilhelmina!
Vad tänkte jag där?! Jag kan juh inte med den så hur ska de gå igentligen?!?!?!?
Aja ska iaf ha Jim å Tom med mig så kan juh iaf ha lite roligt på vägen...
 
Har då haft en myskväll så nu är jag lagomt nöjd ändå :) Bara till å hoppa in i duschen å invänta morgondagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela