TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Once i was through and now i´m winning

Publicerad 2013-03-28 12:17:34 i

Känner ett enormt lyckorus idag! Måste va de fina vädret å vetskapen om att man ska få fara hem till momma å moffarn å träffa den underbara släkten =)
I övrigt så har jag storstädat toaletten å köket så de ska va roligare att komma hem hade jag tänkt =)
Å Hugo och jag har duschat å gjort oss rena ifall de skull bär av idag.
Puma däremot är inte lika glad, hon sitter å surar i min väska precis som att hon oxå skulle få följa då :p
Haha hon e så söt lillpiga min! Men ha då ställt med massa mat å vatten å lite godisfisk så att de inte ska bli så fattigt när vi far.
Sen måste jag hitta nån som kan gå upp hit å sällskapa henne lite nu och då eftersom vi verkar ska vara borta ett tag...
Känns roligt att fara bort för å fiska å bara må gott men komma sakna min lilla F-unge!!!
Lär juh inte hinna träffa honom idag då våra scheman inte stämmer överrens..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela