TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

SUCK!

Publicerad 2013-04-20 04:12:41 i Allmänt

Jag har en kille som ligger och sover som tusan. Snackar så in åt helvete gör han!!!!!!!!!!!!!
Svårt att somna när nån drar såna timmerstockar :s Och jag som ska upp om typ 2,5 timmar =( Aja får skylla mig själv som inte ha försökt sova tidigare.
Har då uppskattat kvällen som fan! Har fått höra vilken underbar tjej jag är och att man ska uppskatta mig som jag är! Tur de finns folk som tycker de fortfarande!
För dom jag umgås me nu verkar juh tycka ja e totalt dum i huvvet.... Aja sånt man får lära sig leva med!
Nu ska jag iaf försöka sova, få se hur bra de gå :/
 
 
 
Denhär ska ja sove me nu.... Kan juh inte mer än gå åt tjosan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela