TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Jag är lyckligare nu!

Publicerad 2013-02-11 21:30:48 i Allmänt

Tog ett litet spontant "träningspass" på en 40 min för jag kände att jag behövde få ur mig lite frusteration!
Å gud va härligt det kändes! Känner verkligen att nu, NU är det dags att få bort allt.
Vill inte gå en sommar till i linne medans alla andra går i bikini. Nä till sommarn ska jag ha bättre figur (hoppas jag)
! Tränade så hårt ikväll att jag trodde jag skulle gå av dom sista repetitionerna! Härligt med den känslan! =D
Kollade även in en träningsnarkomans blogg och jag säger då de, fan att man kan ha såna muskler fastän man är tjej :o Nä blir till att hårdträna så att man kanske kan bli någorlunda lik henne :p
Känner jag mig själv så kommer jag dock ge upp efter nån vecka då man inte får resultat på en gång "/
Men sånt måste man komma över! Jag vet att man måste hålla på ett bra tag innan man kan vänta sig nåt resultat men jag vill så gärna att de ska synas direkt! Så nytt mål till sommaren är att iaf ha fårr lite mer framträdande magmuskler! Att man anar konturerna är iaf ett gott tecken på att jag är på rätt väg =)
Så hejja mig! Nu kör jag helhjärtat på dehär och hoppas jag inte ger upp lika lätt som vanligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela