TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Don´t you...

Publicerad 2013-01-08 22:02:53 i Allmänt

Första skoldagen avklarad och jag tror aldrig att de har gått så dåligt för mig som de gjort idag!
Dock löste sig allt men ojOjOJ vad det kunde ha gått illa :p Såna misstag lär man sig mycke av tro jag.
I övrigt har de varit en lugn dag. Hade teori med Börje hela förmiddan åsså va vi ute på raggen en jäkla massa idag tyck jag. Roligt de me. Sen körning hela eftermiddan som jag gärna hade sluppit men vad gör man inte för att ( Kanske ) lära sig :p
Ja herre min gud om alla skulle vara lika skillade som jag hur skulle då världen se ut?!
Haha ibland tror jag att jag har valt helt fel linje för min kompetens! Men men så kan de va ibland.
Gjorde goo mat idag då ja komme hem! Gräddstuvade wookgrönsaker med chili-sås och nudlar =D
Jag tyckte de va gott men stackars lilla Hugo tyckte de va lite för starkt :s Tur det finns mjölk så man kan skölja bort det starka =)

 
 
 
Det är ungefär vad jag orkar skriva om. Nu ska jag lägga mig i sängen å se på Madagaskar 3 eller lyssna på lite mer musik! Får se vad jag känner för :p

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-01-08 23:14:16

Haha, det första jag tänker på när jag ser bilden med Hugo är "akta glaset, snart bara snart och NU *klirr*" ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela