TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Magsjuka = Dålig tajming....

Publicerad 2013-01-22 09:52:46 i Allmänt

Ha legat inför döden som det har kännt nu sen sönda kväll.. :/
Gårdagen spenderades med att ligga som ett lik i sängen å titta på film med pojken. Mellan alla varv till toaletten.. :(
Är dock väldigt glad över att ha en sån underbar pojke som jag har som bara låg där brevi mig i sängen från klockan 6 på morgonen till nu imorse <3 Trodde dessutom jag va bättre så jag vågade mig på att äta lite ostkrokar men ack såå  fel jag hade! Hann i stort sett bara tvätta håret så va de dags igen :/
Åhh jag har inte tid eller ork till att vara sjuk nu!!!! Å dessutom tror jag redan de är nå fel på vågen jag fick!
Kan juh inte ha spytt så mycke så jag har gått ner 3 kg?! Men de är vad vågen visar iaf. Va juh onödigt att försöka äta upp sig så pass då man ändå skulle åka på magsjukan från helvetet!
Känns då iaf bra att man har så många underbara vänner som hör av sig lite nu och då för att kolla att jag mår bra :) <3 Nu ska jag krypar ner i sängen igen och kolla på typ en 10e disneyfilm med pojken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela