TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

Tålamod?

Publicerad 2013-01-26 21:57:44 i Allmänt

I am the one, who lost control!

Kände ikväll att jag inte orkade umgås med nå mer folk så när jag komme hem från mamma la jag pojken sen tränade jag lite.
Å efter de  så kände jag av dedär ännu mer! Så jag har nu sagt gonatt till alla som ville umgås bara för att jag vill vara osocial. Är trött men inte sömnig, utan trött på mig själv. Känns som att jag tar tag i saker men inte slutför dom.. Och ja, det är faktist så de är! Men sån är jag och ja är medveten om att det är så de ligger till därför får jag klaga :p
Har iaf haft en bra helg hittills. Tillbringade fredags kvällen nere hos mamma med sis, Hugge och gubben.
Sen blev vi lite osocial där vid 9 så vi gick hem. Somnade sen redan vid 10 halv 11 skulle jag tro :o
Dock haft en av mina sämre nätter med överdos av spasmer och magont.. Magontet komme iofs från mensen men att jag ska behöva ha ont och sånt då jag har nån som delar säng med mig är inte lika roligt!
Överlevde iaf natten och de gjorde J oxå :p Sen hade vi bara en mysmorgon tills han skulle fara hem vid 1.
Fick även sova en timme mellan 11 å 12 vilket ja tycke va nice! :D Och nu ska jag sova lite till då huvudvärken ha börjat ta över igen... Inte okey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela