TinaIsaksson.blogg.se

If love were a dream, I would never want to wake up

I will wait for karma to fuck you up!

Publicerad 2013-03-21 21:36:22 i Allmänt

Ikväll känner jag riktigt mycke såhär; Dra du långt åt helvete!
Skiter fullständigt i dethär och går vidare i livet. Jag börjar på ett nytt kapitel =)
Ingen mening att gå runt runt och hoppas på att det ska dyka upp nåt roligare efter vägen så nu går jag en annan väg. Vem vet vad som dyker upp, kan juh faktist bli miljonär eller nåt sånt spännande :D
Och då har jag verkligen inte lust att bli stoppad av en enda person.
Nä lesstjej.se! Känns som jag går och väntar på nåt ska hända men jag vet inte vad.
Är ju inte precis som att de kommer braka in en elefant genom dörra å göra dagen roligare.
Men hade de hänt så skulle jag nog behållit den å döpt den jäkeln till Egon :)
Har dessutom anmält mig till Volvo truck grejen! Känns som att de kan bli roligt med en riktigt jävla tjejdag, eller ja Hugo verkar bli tvungen å följa oxå då jag inte får nå svar på om jag har barnvakt. Kan nog bli roligt för han å va med en massa tjejer å kolla på lastbilar och åka lastbil :)
Vem har igentligen den turen att få åka en massa fräna snygga lastbilar då man är i den åldern? :p Jag hade då inte de iaf.....
Synd bara att Fanny inte ville följa :( Hade vare roligt å ha båda brudarna med!
 
Nu blire till å göra nån nytta innan man ska sova! D.v.s flytta pojken in på sitt rum sen fixa lite mer musik innan man ska sova :p
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela